T1 AFTERNOON
Enjoyed plane spotting at Narita T1 before taking off. Aeromexico's Dreamliner is being serviced by Delta's ground equipments.
成田のT1で、テイクオフ前のプレーンスポッティング。アエロメヒコのドリームライナーにサービスを提供しているのは、デルタの地上機材。
The ground handling for China Southern is operated by JAL's subsidiary JAL Ground Service.
中国南方のグラハン担当は、JALのグループ会社であるJALグランドサービス。
The queen is still here. This N661US was originally built as the prototype Boeing 747-400 and later delivered to Northwest as the first commercial 747-400. Then due to NWA/Delta merger, she naturally became a Delta bird. She is the plane who survived the famous incident caused by a malfunctioning rudder that happened when she was flying to Narita with 400+ passengers and crew members.
女王はまだここにいる。このN661USは、もともと747-400のプロトタイプとして作られた機体。後に商業航空会社初の747-400としてノースウエストにデリバリーされたが、ノースとデルタの合併により、当然のようにデルタ機になった。N661USは、400人以上の乗客乗員を乗せて成田へ向かっている時に起きた、有名なラダー故障のインシデントから生還した機でもある。
成田のT1で、テイクオフ前のプレーンスポッティング。アエロメヒコのドリームライナーにサービスを提供しているのは、デルタの地上機材。
The ground handling for China Southern is operated by JAL's subsidiary JAL Ground Service.
中国南方のグラハン担当は、JALのグループ会社であるJALグランドサービス。
The queen is still here. This N661US was originally built as the prototype Boeing 747-400 and later delivered to Northwest as the first commercial 747-400. Then due to NWA/Delta merger, she naturally became a Delta bird. She is the plane who survived the famous incident caused by a malfunctioning rudder that happened when she was flying to Narita with 400+ passengers and crew members.
女王はまだここにいる。このN661USは、もともと747-400のプロトタイプとして作られた機体。後に商業航空会社初の747-400としてノースウエストにデリバリーされたが、ノースとデルタの合併により、当然のようにデルタ機になった。N661USは、400人以上の乗客乗員を乗せて成田へ向かっている時に起きた、有名なラダー故障のインシデントから生還した機でもある。
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